Echilibrul dintre viata de stewardesa si casatorie

11007993_1407454369564063_967087360_n

Exista un echilibru intre o cariera de insotitoar/e de bord si casatorie?

Imi doresc sa devin stewardesa dar in acelasi timp imi doresc sa am o familie?

Am primit o oferta de job de la o companie aeriana dar am logodnic/a si nu stiu cum sa procedez?

Acestea sunt doar cateva intrebari care, cu siguranta sunt in mintea multor persoane care isi doresc o cariera in aviatie.Ei bine, tin sa va zic ca, aparent, pentru multe persoane care nu sunt in “acest business” a gasi un echilbru intre job-ul ales si casatorie pare imposibil.

Va asigur eu ca EXISTA 🙂 daca iti doresti din tot sufletul!!

La interviu, teoretic angajatorul nu are niciun drept sa iti interzica sa aplici doar din cauza ca esti casatorita sau logodita, sunt niste drepturi internationale pe care trebuie respectate! Doar ca trebuie sa tii minte ca zborurile si casatoria nu se exclud reciproc!

Atata timp cat demonstrezi ca esti gata sa iti asumi responsabilitatea si angajamentul de a respecta obligatiunile asumate, angajatorul este ok cu statul tau de casatorita, logodita, etc….iar unele companii din Orientul Mijlociu ofera chiar beneficii tinerilor casatoriti, doar in cazul in care te casatoresti in timpul contractului (va ajuta pe amandoi cu obtinerea vizei si in unele cazuri chiar bani pentru chirie pentru primele 2-3 luni). Binenteles, ca exista si exceptii, fiecare companie are propria sa politica in ceea ce priveste viata personala a insotitoarelor de bord, cert este ca in ultimii ani, companiile aeriene sunt mai mult procupate de viata si fericirea personala a angajatilor sai. Deaceea sunt gata sa ofere mai multe beneficii cum ar fi, transferul la o alta baza, deobicei in tara de origine, astfel sa fii mai aproape de cei dragi si familie sau posibilitatea de a calatori la un pret redus.

Familia mea nu a avut de “suferit” din cauza job-ul meu, desi foarte multa lume ma intreaba ce parere are sotul meu despre job-ul de stewardesa?@ ei bine, atata timp cat eu sunt fericita si fac ceea ce imi place si sunt in fiecare noapte acasa, pot sa zic ca sotul meu este unul fericit!

Nu renuntati la vise si la ce va doriti sa faceti cu adevarat doar din cauza zvonurilor sau altor stereotipuri! Totul depinde de voi si de cum vedeti paharul!

Indrazneste sa visezi….si fii gata sa lupti pentru visul tau!



xoxo

DINA

Leave a comment